diumenge, 19 d’abril del 2009

Google Online Marketing Challenge

Participo, junt amb tres companyes més (Glòria, Núria i Meri) dins de l'experiència Google Online Marketing Challenge, un concurs que s'adreça als estudiants universitaris i de postgrau i que té com a objectiu l'increment dels CTRs (Click-Through Rating) de les webs dels anunciants que hi participen, apart de més notorietat i una bona experiència pels qui hi participen.
Nosaltres fem la publicitat d'AdWords sobre Comercial IDI, empresa de publicidad S.L., una empresa de regals promocionals i serigrafia que tenen una web força bona però que desgraciadament quasi bé ningú la visita. Amb aquest concurs el que pretenem és que aquesta situació canvii, i ja de pas nosaltres aprenem com funciona l'AdWords, un tipus de publicitat online creada per Google i que, amb anuncis de text o similars (en el nostre cas els anuncis que hem creat només són de text) tractarem de posicionar millor el nostre anunciant dins la xarxa.
De moment això és tot, pujaré un altre post quan estiguem de ple en la campanya que hem creat. :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada