diumenge, 26 d’abril del 2009

Facebook espera augmentar en un 70% la seva publicitat fins al 2010

El director comercial per al sud d'Europa de la xarxa social Facebook, Diego Oliva, ha declarat que la publicitat de la multinacional creixerà un 70% en el període 2009-2010 i que està convençut que el seu negoci publicitari a Espanya "tindrà un increment molt important".

Oliva acaba de ser nomenat director comercial per al sud d'Europa dins de l'estratègia de la xarxa social de promocionar aquests mercats i concretament l'espanyol, en què compta amb més de quatre milions d'usuaris.

Publicitat personalitzada

El director ha explicat que Facebook, que té 200 milions de persones inscrites a tot el món, ha registrat canvis en la implantació geogràfica d'aquest servei, ja que el 2008 el 70% dels seus usuaris estaven als Estats Units i en l'actualitat aquest percentatge correspon a Europa. Ha afegit que la creació de la direcció comercial del sud d'Europa és un pas natural per la maduresa del mercat publicitari i d'internet que registra la zona.

Els serveis publicitaris que ofereix Facebook estan dins de la tendència d'internet de publicitat segmentada, dirigida als interessos dels seus usuaris i, en aquest sentit, Oliva ha recordat que els usuaris poden acceptar o rebutjar la publicitat rebuda i explicar els motius pels quals no els agrada.


Font:http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=606556&idseccio_PK=1012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada